Facebook a lansat Watch – platforma lor de vizionat show-uri si… TV probabil. Show-urile, cum le zic cei de la Facebook, vor fi live sau preinregistrate, sub forma de diverse episoade.
Partea buna, e ca cei care se uita si reactioneaza la acest continut video, le va usura treaba celorlalti de a gasi continut amuzant (de exemplu, daca show-ul a primit multe reactii de tip HaHa).
Partea proasta, e ca asta da frau liber si multor porcarii. Depinde cat de usor a fi sa ajungi pe platforma asta ca si creator de continut. Dar din cate da de inteles articolul din newsroom-ul celor de la Facebook, probabil oricine va putea publica continut.
Nu intelegeti gresit, e mult continut… nesatisfacator si pe alte platforme precum YouTube. Problema e ca Facebook e folosit frecvent de mai multa lume, si lumea este mai familiarizata cu mai multe functii (destui se uita pe Youtube fara cont sau fara sa dea un comment/like/dislike). Pe Facebook in schimb, lumea e mai vocala fara sens de multe ori (comentarii inutile la postari care cumva, au ajuns in feed-ul lor. In loc sa le ignore, insista sa exprime dezinteresul)
Mai frumos prezentata si cu mai multe detalii, puteti gasi in sursa acestui articol. Pana una alta, sunt curios cum va afecta YouTube toata treaba asta sau alte canale de continut video. Mi se pare ca se va dilua putin audienta, dar eu sper sa se imparta. Cum?
Facebook pentru video-uri si show-uri usoare/comedie (da, filmuletele alea random fara sens de pe pagini ‘specializate’ in comedie), iar YouTube sa ramana pentru show-uri sau video-uri mai interesante si constructive.
Pana la urma, totul depinde de cei ce folosesc platforma. Vedem ce se va intampla. Pana una alta, raman fan YouTube. Am avut mai putine probleme cu el, versus Facebook (inca se mai strica chat-ul cand trimiti un fisier).